Autor

MARCIN STROŃSKI


Z bankowością związałem się jeszcze przed kryzysem finansowym. Uważam, że skuteczną, dochodową oraz wysokiej jakości bankowość można budować jedynie w oparciu o wysokie standardy etyczne oraz kompetentnych i fachowych pracowników. 


Od początku swojej drogi zawodowej byłem związany z bankami komercyjnymi jako doradca firmowy. Obecnie w centrali banku uruchamiam kredyty firmowe, dlatego znam proces dystrybucji usług bankowych od strony front i back office. Stąd szczególnie interesuje mnie tematyka sprzedaży usług bankowych. 

Jestem dwukrotnym laureatem nagrody Etyka w Finansach im. Robina Cosgrove przyznawaną przez Komisję Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich za eseje: Plany sprzedażowa jako podstawowa determinanta łamania etyki w sektorze bankowości i finansów (III miejsce) oraz Social-banking. Bankowość jako demokracja czy jako dyktatura (I miejsce). Zdałem egzamin Europejski Certyfikat Bankowca (EFCB). Podyplomowo ukończyłem zarządzanie zasobami ludzkimi (praca: Zarządzanie sprzedażą w sektorze bankowym) oraz zarządzanie przedsiębiorstwem bankowym) (praca: Rola współczesnej placówki bankowej w obsłudze klientów). Jako wolontariusz uczestniczę w projekcie BAKCYL, w ramach którego prowadzę lekcje z podstaw bankowości dla młodzieży gimnazjalnej. Biorę udział w spotkaniach i seminariach dotyczących kondycji sektora bankowego. Od 2017 jestem członkiem Rady ds. Kompetencji Sektora Finansowego


Lubię działać lokalnie, toteż uczestniczę w pracach lokalnego stowarzyszenia My To Mysłowice, prowadzę również stronę mytomy.pl 

Brak komentarzy: