MARCIN STROŃSKI
Z bankowością związałem się jeszcze przed
kryzysem finansowym. Uważam, że skuteczną, dochodową oraz wysokiej jakości
bankowość można budować jedynie w oparciu o wysokie standardy etyczne oraz
kompetentnych i fachowych pracowników.
Od początku swojej drogi zawodowej byłem
związany z bankami komercyjnymi jako doradca firmowy. Obecnie w centrali banku
uruchamiam kredyty firmowe, dlatego znam proces dystrybucji usług bankowych od
strony front i back office. Stąd szczególnie interesuje mnie tematyka sprzedaży usług bankowych.
Jestem dwukrotnym laureatem nagrody Etyka
w Finansach im. Robina Cosgrove przyznawaną przez Komisję Etyki Bankowej przy
Związku Banków Polskich za eseje: Plany sprzedażowa jako podstawowa
determinanta łamania etyki w sektorze bankowości i finansów (III miejsce) oraz
Social-banking. Bankowość jako demokracja czy jako dyktatura (I miejsce).
Zdałem egzamin Europejski Certyfikat Bankowca (EFCB). Podyplomowo ukończyłem
zarządzanie zasobami ludzkimi (praca: Zarządzanie sprzedażą w sektorze bankowym)
oraz zarządzanie przedsiębiorstwem bankowym) (praca: Rola współczesnej placówki
bankowej w obsłudze klientów). Jako wolontariusz uczestniczę w projekcie
BAKCYL, w ramach którego prowadzę lekcje z podstaw bankowości dla młodzieży
gimnazjalnej. Biorę udział w spotkaniach i seminariach dotyczących kondycji
sektora bankowego. Od 2017 jestem członkiem Rady ds. Kompetencji Sektora Finansowego.
Lubię działać lokalnie, toteż uczestniczę
w pracach lokalnego stowarzyszenia My To Mysłowice, prowadzę również stronę
mytomy.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz